Is Adam Lambert Gonna Get Kiss-ed?

Is Adam Lambert Gonna Get Kiss-ed?-photo

Coming soon to a stadium near you—Kiss and Adam Lambert?

Extra reports that the American Idol runner-up—who performed a medley with Gene Simmons and company during AI's season finale—is mulling an offer from the band to hit the road with them.

"Adam was fantastic. What a powerful and attractive man he is," raves Kiss bassist/singer Simmons. "He can come on tour whenever he’d like. Of course he’d have to put his armor on because the fans, especially the Kiss fans, take no prisoners. You gotta go big. Gotta be strong. You gotta be a rock, baby!"

And what does Lambert have to say about the opportunity? "That would be amazing…I would love that," Lambert gushes. "That’d be such an honor. I had so much fun. To perform with Kiss, I would love that."

At the very least, they could share each other's makeup.

Have your say in the comments section: Would you go see Adam Lambert and Kiss in concert?

 

Discuss

Default avatar
  • enna
    enna

    Yes!!!!!!!!!...If he ever come to my state..:)

  • in love
    in love

    i think adam has an amazing voice and he should have won AI but kris is ok to

  • ashley
    ashley

    adam is so hot i wonder if he would date a fan

  • Star
    Star

    i will sell my house and fly to the states and see them.. I'm with you on that. I'd be homeless but so happy!

  • RoRo
    RoRo

    I would see Adam Lambert in anything! We have a great venue here just north of Houston (near IAH Bush) where Kiss performed a couple of years back. The outdoor amphitheater at the Cynthia Woods Mitchell Pavilion has been remodeled after damage by Hurricane Ike and is even better than before. What a thrill it would be to have Lambert perform there! Y'all come on down! I DON'T really recommend July and August, unless you're good with hot weather survival skills. After all, it is TEXAS.

  • O
    O

    Y.E.S. i'd do time in siberia to see adam live.

  • velcrodots
    velcrodots

    I'd go see them, but I think it would be a mistake. They're old and tired. However, if it was Queen, that might be a different story. I reckon Lambert could replace Paul Rodgers for a night too! You need a soaring voice like Adam's to even come *close* to pulling off a Freddie song

  • t4adam
    t4adam

    After watching Adam sing Beth, I know that he can do anything he wants. Good for Kiss for knowing real talent and offering him this asume opportunity.

  • Katelyn
    Katelyn

    OMG! Adam is so amazing I'll go anywhere to hear him sing. If he wants to sing with Kiss, cool. But he can pack a venue on his own. He can sing circles around ANYBODY (& should have won AI, hello.)

  • Ali
    Ali

    Yep, but I think Adam can draw without Kiss! He would fill up the place in my hometown. Go Adam.

  • JT
    JT

    yea baby yeah!! Definitely!

  • Becky
    Becky

    I'd go see them, but I think it would be a mistake. They're old and tired. However, if it was Queen, that might be a different story.

  • IslandGal
    IslandGal

    In A Heartbeat!

  • tatts09
    tatts09

    i will sell my house and fly to the states and see them..

  • ayesha
    ayesha

    yea baby yeah!!