Who Tweeted?: Guess the Celebrity Twitter Updates (PHOTOS)

Celebrities. They tweet, we follow. Even the most mundane, innocent ramblings become breaking news. It's just how the world works these days and, yes, we admit that we love it!

Think you know your celeb tweets? Have your go at this week's edition of "Who Tweeted" and see how many you can guess correctly!

 

Discuss

Default avatar
  • emily
    emily

    [quote=Stanka Saskyova]omg I'm sure she was crying cause she heard herself singing ... I totally understand ... :D oh just shut up!she is an amazing person,and an AMAZING SINGER!

  • sarah
    sarah

    Selena!!!

  • Alinos Al
    Alinos Al

    overweight????

  • florencia
    florencia

    i hate you justin bieber, you seem like a 10 years old kid, u sing horrible :)

  • Florencia
    Florencia

    [quote=Stanka Saskyova]omg I'm sure she was crying cause she heard herself singing ... I totally understand ... :D xD yeah, probably! hahaha, she's such a horrible singer :l

  • lucy
    lucy

    learn to spell and he doesnt read this

  • Jesse
    Jesse

    Es lindo ..... pero no se como es x dentro..... x eso solo mirarlo y nada mas..... crunch7crunch@hotmail.com

  • felisha__
    felisha__

    Nicole Richie

  • me
    me

    ewwwwwww

  • Rachel
    Rachel

    He's got the kinda face you just wanna break. If I ever see him, I'll be glad to do it.

  • anita68
    anita68

    Haha Kim Kardashian ! That Was Easy But I Still Love He !r

  • anita68
    anita68

    Khloe Kardashian ! Duh She Loves Balls !

  • jordan
    jordan

    JUSTIN BIEBER... thats sooo easy lol

  • melanie
    melanie

    hi nick i rilly am a big fan and i think you are rilly cutie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • heyyy
    heyyy

    JUSTIN BIEBER

  • @manazzz
    @manazzz

    JOE JONAS !!!!! easyyyy ... i really did see that tweet a couple of days ago .......

  • heyyy
    heyyy

    i actually didn't see that tweet of demi even though i follow her but it's soo obvious that that's demi cuz she's the one that's gonna be with the jonas brothers in houston rodeo in march !!!! that's cool CAN"T WAIT !!!

  • manazzz
    manazzz

    that's so easy !!! NICK JONAS !!!! i just saw that tweet of his a couple of days ago and that's why its easy ..... yeah right ma twitter is @manazzz

  • Stanka Saskyova
    Stanka Saskyova

    Spencer ?

  • April
    April

    John Mayer

  • Stanka Saskyova
    Stanka Saskyova

    omg I'm sure she was crying cause she heard herself singing ... I totally understand ... :D

  • Stanka Saskyova
    Stanka Saskyova

    :-*

  • Stanka Saskyova
    Stanka Saskyova

    omg this happened to me yesterday :D

  • Stanka Saskyova
    Stanka Saskyova

    omg she looks like surprised barbie !!!

  • Stanka Saskyova
    Stanka Saskyova

    Katy Perry :D You're helping me too much :D

  • Stanka Saskyova
    Stanka Saskyova

    Nick Jonas