Kristen Stewart Is Apparently Cheating on R-Pattz With Musical Instruments Now

Kristen Stewart Is Apparently Cheating on R-Pattz With Musical Instruments Now-photo

Apparently, even the seemingly glamorous job of being a movie star can be a real grind at times.

In a new interview with Collider, New Moon star Kristen Stewart reveals that Joan Jett had some unorthodox acting advice for her when she was filming The Runaways, which premiered at the Sundance Film Festival over the weekend. Apparently, Stewart had some difficulty with assuming the proper stance and attitude while strapping on the guitar to play the pioneering girl-rocker, so Jett had to get all mentor-ish and lay some wisdom on K-Stew:

"Whenever I wasn’t coming from the right place, she was always like 'Kristen, p*ssy to the wood. F*ck your guitar.' I was like okay. So like when you’ve got Joan Jett telling you to f*ck your guitar, yeah, it’s all good. I liked it."

Well, sure, who wouldn't like it? Just, you know, be careful of splinters and all.

Gotta love Joan Jett, still providing inspiration after all these years. And aren't those words for all of us to live by, on every occasion? When your employer asks you how that big project is coming along, tell him, "P*ssy to the wood, boss!" The next time you're in court and the judge asks you how you plead, reply, "P*ssy to the wood, your honor!" Jett really needs to write a self-help book on the topic.

 

Discuss

Default avatar
  • Anna
    Anna

    She is NOT with rpattz. And if she is i'll punch her. ...and I bet she'd punch ur ass right back with authority. :)

  • p@aol.com
    p@aol.com

    She is NOT with rpattz. And if she is i'll punch her.

  • Aitch
    Aitch

    Yes rock on Ladies!

  • Alex
    Alex

    where can i find the interview where she said this? thanksss!

  • domo333
    domo333

    LOL I bet Pattinson tells her "pussy to the wood" on a very regular basis. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • roeschs3
    roeschs3

    I adore them both. :) Good people. GReat actresses for our time. It's been a while.

  • CRIS
    CRIS

    I love kristen ............. Claro quem não Gostaria desta pessoa tão autentica e calorosa, ela é uma graça, mas o que fundamenta minha paixão é seu trabalho como atriz, ela será uma das grandes .... ela é Otim, corro para comprar tudo dela, filmes ... enfim tudo .... SORKRISTEN TE, TE AMO QUERIDA!

  • F.
    F.

    It's an audio interview, not a video one.. here's where I listened it last weekend - JUST GO ON : we are movie geeks . com / 2010 / 01 / sundance - audio - interview - kristen - stewart - dakota - fanning /

  • Livvy
    Livvy

    f*ck your guitar!!! i have a guitar elective on wednesdays and im sooooo using that next week.

  • clamtastic
    clamtastic

    " I bet Pattinson tells her "pussy to the wood" on a very regular basis" Haha f*cking priceless! right on sooo awesome

  • willow
    willow

    " I bet Pattinson tells her "pussy to the wood" on a very regular basis" Haha f*cking priceless!

  • KristenRULES!!
    KristenRULES!!

    i want to see that interview so badly!

  • yoda
    yoda

    she WOULD like that.. I bet she whips Rpattz brooding butt out from the corner and ties him to the bedpost...i get her appeal

  • Sierra
    Sierra

    I love it!

  • cd
    cd

    LOL I bet Pattinson tells her "pussy to the wood" on a very regular basis.

  • Sweetcourts
    Sweetcourts

    what interview is that? where can you hear it? thanks

  • Tani
    Tani

    That is a classic WIN quote. They need to make TR tee-shirts with that quote. I would buy it.

  • Shakaiya
    Shakaiya

    'PUSSY TO THE WOOD, f*ck YOUR GUITAR!' Best quote ever!

  • mike
    mike

    i adore kristen stewart

  • F.
    F.

    I listened to that interview with her and Dakota, was pretty funny. And the voice Kristen took when she said 'PUSSY TO THE WOOD. f*ck YOUR GUITAR!' quoting Joan Jett; Priceless.

  • Lyla
    Lyla

    jajaja nice