Robert Pattinson Is Here to Perk You Up in New 'Remember Me' Stills (PHOTOS)

It's Monday morning, and everyone's a little wiped out from all the Super Bowl madness. Know what this day needs? Some Robert Pattinson photos to help shake the blahs away!

Check out this brand new batch of stills from R-Pattz's highly anticipated romantic drama Remember Me. While we're pretty sure that, at the rate that stills for this thing are coming out, you'll be able to assemble a flip book of the movie before it hits theaters in March, we just can't resist sharing the joy with you. So click through the photo gallery to bask in the sweet, sweet R-Pattz goodness.

 

Discuss

Default avatar
  • marvolo
    marvolo

    "My name is Bond. James Bond". I know he was Bond years ago but I will always think of him as THE Best Bond so far. Of course, R-Pattz would be the best.

  • marvolo
    marvolo

    She is soooooooooooo NOT letting go. She's in love!

  • marvolo
    marvolo

    U know, I was just thinking. Rob should be Bond. Then he'd be like James Bond junior, because in this film Mr. Bond himself is Rob's daddy. I wonder, how many girls would hunt him after Rob says "My name is Bond. James Bond." You can get absolutely any actress you want to play Bond-girl if Rob is Bond. Actually, in that film KStew should be Bond-girl. That would be perfect!

  • babygirl6969
    babygirl6969

    SO SHE LOOKING UP AT HIM OUD,HERE BROTHER A FAN ,THE PIC FINE,AND WHO CASE IF SHE IS AN ACTESS AT LEAST THERE DOING SOME THING THET WANT ,

  • babygirl6969
    babygirl6969

    THATS GREAT 2 MOTHER SON AND DAGHTER,BUT HES HOT MELTING

  • babygirl6969
    babygirl6969

    THATS A NICE PIC FAMILY ,YOU GOT THAT AND YOUR TRUE FRIENDS,

  • ongeziwe
    ongeziwe

    plz come to south africa so that i may see you robs,plzzzzzzz

  • Katrina
    Katrina

    Beautiful!!

  • pamela aragon
    pamela aragon

    estas muy guapo papacito, quiciera comerte a besos!!!!

  • alize
    alize

    aww how cute!

  • alize
    alize

    mmm, delicious!!!

  • alize
    alize

    Will anybody go to see this movie? It sounds sooooooooooo boring! Oh really?! *rolls eyes* go, get lost please!

  • alize
    alize

    Oh my! why so hot Rob?!!

  • alize
    alize

    I LOVE HER!

  • juliet
    juliet

    i hattttttttttttttttttte u

  • Crystal
    Crystal

    He is like chocolate and we love him...please more Rob ;)

  • billswift
    billswift

    OMG!!!!!Recently my friends recommend me an interesting website named "FitnessKiss" where we can find our fitness love and relationship.There're lots of fit and sexy gals on the website.Just sharing with you, dude!!!

  • aninahk
    aninahk

    i agree 10000000000%! ^_^

  • gen
    gen

    She kind of looks like a little fangirl bothering RPattz in this. I think it's because he looks so superstar in his shades. LOL> It does not look like a movie still. Nah, that's the annoying girl from Nurse Jackie (I realize that I'm the only one who watches that show, but I like it godammit). In other words, the little girl is an actress.

  • gen
    gen

    He is without a doubt the most beautiful man currently alive.

  • Mimi
    Mimi

    love her!!!!!

  • waji
    waji

    his brother i think...

  • chris
    chris

    This pic is so adorable. I love it so much.

  • chris
    chris

    She kind of looks like a little fangirl bothering RPattz in this. I think it's because he looks so superstar in his shades. LOL> It does not look like a movie still.

  • chris
    chris

    This is my favourite pic of the lot. It's very sexy.

  • not a fan
    not a fan

    GROSSS!!!

  • jenluvzrob
    jenluvzrob

    i love this expression of his...it's like this tortured heartbroken look..but yet he still has that ability to look horrendously sexy....i'm salivating just looking at him...lol YESSS

  • jenluvzrob
    jenluvzrob

    yyups and look how shes staring

  • jenluvzrob
    jenluvzrob

    does rob look hotter playing a guitar or piano? hmm cant choose .__. me neither when i die all i wanna see is him

  • jenluvzrob
    jenluvzrob

    lols he is soo hot

  • twilight fan
    twilight fan

    i need this movie in my life now

  • 0_0
    0_0

    wohaaaa this guys can't get anyhotter i'm not a twilight fan at all but he's really ht 0_0

  • Eileen
    Eileen

    I luv the pics. I can't wait to see Robert, Emilie and the rest of the cast in Remember Me.

  • obsessed
    obsessed

    who dies?

  • obsessed
    obsessed

    OMG AWWWEE!

  • obsessed
    obsessed

    she is one lucky lilttle gurl

  • obsessed
    obsessed

    does rob look hotter playing a guitar or piano? hmm cant choose .__.

  • obsessed
    obsessed

    his buttons are matching in the right place :P I WANT HIM SO BAD!! ps. yummylicious

  • Angelina
    Angelina

    I can't wait to see this movie. Rob looks so gorgeous and he is going to be great in it. I will be going to see it more than once, I can tell you that. He is going to wow his fans this year with his other movies that are coming out as well. I will be there to support him every step of the way.

  • aisha
    aisha

    it is boring guaranteed

  • aisha
    aisha

    its funny because this picture reminds me of myself and one of my guy friends. I'm always so excited to see him and he just stares off into space looking pretty,..... so u have a crush on him then?

  • kelly
    kelly

    can't waaaait

  • kelly
    kelly

    rob with the guitar i want more plz

  • rob *_*
    rob *_*

    yummmmmmmmmmmmy lol

  • mrs pattinaon
    mrs pattinaon

    Will anybody go to see this movie? It sounds sooooooooooo boring! stfu all his fans are gonna see the movie so we don't need your opinion about the movie

  • clir
    clir

    Will anybody go to see this movie? It sounds sooooooooooo boring!

  • tatts09
    tatts09

    wait for me rob..i'll be home soon....lol

  • tatts09
    tatts09

    i love this expression of his...it's like this tortured heartbroken look..but yet he still has that ability to look horrendously sexy....i'm salivating just looking at him...lol

  • tatts09
    tatts09

    double yummmmmm...

  • roeschs3
    roeschs3

    its funny because this picture reminds me of myself and one of my guy friends. I'm always so excited to see him and he just stares off into space looking pretty,.....

  • bev
    bev

    yummmm