When Bad Spray Tans Happen To Good Celebrities (PHOTOS)

As many celebrities have experienced, overexposure to any form of faux-tanning device generally yields extreme orange-induced, pumpkin-faced results. While this isn't a new trend, it seems to be more prominent these days (perhaps we're all a little more fond of those pesky little Jersey Shore guidos than we'd like to admit, eh?). The latest culprit in this tanning offense being Bradley Cooper at the Valentine's Day movie premiere.

In honor of this discolored mishap we've gathered a compilation of some of the most noteworthy fake bakers. Join us in the gallery to share in their fake-baked glory.

Discuss

Default avatar
  • Ria
    Ria

    Bradley Cooper has big ugly feet.

  • angela
    angela

    dont see anyyyythhingg wrong

  • angela
    angela

    again... i dont see anything wrong ?

  • angela
    angela

    awww poor trump

  • angela
    angela

    Umm tall people tend to have bigger feet. Otherwise its unbalanced! EXACTLY. that makes me say ddduuuuuhh.

  • angela
    angela

    Can someone tell me what's bad about her tan ????? I don't see anything wrong with it ... ?

  • Abby
    Abby

    Love it! To the point, articulate, and interesting. Tanning Spray Thanks !!

  • roxstar
    roxstar

    ROFLMAO!! She has the biggest feet man ! :D Umm tall people tend to have bigger feet. Otherwise its unbalanced!

  • roxstar
    roxstar

    [quote=Stanka Saskyova] Does she have fans? :D Yep I am a big one.. And so are many others.. Shes a fashion Goddess apart from her tans and anorexic-ness and risky clothes, She is all classic. And her book 'From head to heels' is a pretty good fashion manual for girls.

  • hilariouscomment!
    hilariouscomment!

    ROFLMAO!! She has the biggest feet man ! :D Hilarious comment! Didn't rly notice at first, but i´m still laughing. Spot on! ;-)

  • Lmfao
    Lmfao

    that's no spray-tan, that's skin cancer! HAHAHAHA funny

  • Llala
    Llala

    this woman is the definition of ugly ö it's kinda sad though

  • Audrianna
    Audrianna

    She is way too skinny.

  • Fox Js
    Fox Js

    She looks pretty fine to me :)

  • Fox Js
    Fox Js

    Aww. I hate him *sigh*

  • Fox Js
    Fox Js

    She looks unhealthily skinny :) Truth hurts.

  • Stanka Saskyova
    Stanka Saskyova

    Hogan family is one BIIIG orange :D

  • Stanka Saskyova
    Stanka Saskyova

    She is kinda retarted ...

  • Stanka Saskyova
    Stanka Saskyova

    She is gorgeus !! She is naturally this way, she is not orange at all !

  • Stanka Saskyova
    Stanka Saskyova

    This is bad make up ! :D

  • Stanka Saskyova
    Stanka Saskyova

    I don't think it's that bad

  • Stanka Saskyova
    Stanka Saskyova

    sorry fans but your Idol is looking HORRIBEL Does she have fans? :D

  • royalrub8erduck
    royalrub8erduck

    Cant separate her from the bricks at the back LMAO. :DDD

  • tamekanicole1
    tamekanicole1

    not very good, lin hmmmm... what are we going to do with you girl

  • jenluvzrob
    jenluvzrob

    LMFAO

  • jerk
    jerk

    This list has 2-3 semi good celebrities and the rest are crap. Some are pseudo celebrities.

  • people
    people

    tango-fied

  • Shuliet
    Shuliet

    Love Lindssay ♥

  • zenix
    zenix

    ROFLMAO!! She has the biggest feet man ! :D

  • roeschs3
    roeschs3

    i thought it was when they happen to GOOD people

  • Kristina
    Kristina

    oh my god, thats disturbing, that seriously looks like adams apple!

  • Irene
    Irene

    Is that a large adams apple??

  • bella
    bella

    that's no spray-tan, that's skin cancer!

  • bella
    bella

    wowee is she ever looking haggard...

  • esther
    esther

    sorry fans but your Idol is looking HORRIBEL

  • jenluvzrob
    jenluvzrob

    shes horrible

celebuzz
 

Top Stories

Get the Scoop

Sign up for the daily Celebuzz Newsletter and stay in the know.