Kim and Kourtney Kardashian Bikini in Miami (PHOTOS)

Now here's something to finish your day off with. Feast your eyes on these brand spankin' new pics of Kim and Kourtney Kardashian in their bikinis in Miami from earlier today. The curvy sisters were filming scenes from their reality show Kourtney & Khloe Take Miami" and looked seriously H-O-T.

Enough chitchat. Click through our gallery and enjoy that little ZOOM feature. You're welcome.

 

Discuss

Default avatar
  • Take a Minute to Watch the Newest Kardashian Make Her Television Debut (VIDEO) | like to cum
    Take a Minute to Watch the Newest Kardashian Make Her Television Debut (VIDEO) | like to cum

    [...] 17 Photos » [...]

  • damn
    damn

    haha my boobs are that big...i want that suit!

  • mad1
    mad1

    bonita...ok ,,,keep in mind shes not spanish! but she has a body like a latina!

  • mad1
    mad1

    nice too see kourtney smiling, she always looks so stern and pissed. then again if i had to put up w/ a putz like scott - who has openly partied and flirted w/ others women...i guess i'd have that look that way too......kourtney work on yr self esteem! have another kid w/ him if thats what you want then bounce, its only a matter of time of when he does! only the whole reality show hooplah keeps him around. being a dad is a fad- he doesnt take seriously! you are already a single mother!

  • zoila
    zoila

    love kourtney...

  • Keshia
    Keshia

    @ Gayle, gurl you are so right...

  • kacy
    kacy

    is that khloe in the black? she sure looks like her lol

  • Gayle
    Gayle

    Kourtney's expression around these people is very obvious like EWWWW can you get away from me please..... These are the same people who watch her show.. She is a beautiful but very ugly person.

  • phummielolar
    phummielolar

    camila sure ur jealous of them 'u wish ur lyke them but ur not opportuned'poor u,u av a choice of not lookin at their pics.sure ur a JEALOUS BITCH,SLUT ,MONEY HUNGRY WHORE,NASAL VALLEY GAL .IT TAKES ONE 2 KNOW ONE.HATERs LYKE U R NOT WANTED HERE

  • phummielolar
    phummielolar

    camila sure ur jealous of them 'u wish ur lyke them but ur not opportuned'poor u,u av a chooce of not lookin at their Nic.sure ur a JEALOUS BITCH,SLUT ,MONEY HUNGRY WHORE,NASAL VALLEY GAL .IT TAKES ONE ONE 2 KNOW ONE.HATERs LYKE U R NOT WANTED HERE

  • phummielolar
    phummielolar

    dear GOD,pls bring kim and reggie back together forever.u rock ma world love uuuuuuu loads.wish 2 see u someday.amen.my bb pin is 211581BC

  • phummielolar
    phummielolar

    lolllllllllllll.u rock gallllllllllllllllllll

  • phummielolar
    phummielolar

    ur hawt gal

  • kendra
    kendra

    i didnt even realize they were people behind her LOL

  • biiancca
    biiancca

    hellla preeeetyy

  • luvkim
    luvkim

    gorgeous..sexy as usual

  • Heidi
    Heidi

    Then why do you bother looking at these pictures? Stop whining!

  • Isabella
    Isabella

    Oh my gawd, that girl in the white shirt needs to cover up before I throw up.

  • Isabella
    Isabella

    Did you mean conceited? Learn how to spell, dumbass.

  • Isabella
    Isabella

    Yeah, muy bonita senorita! Kim ALWAYS looks gorgeous!

  • Camila
    Camila

    If i have to see one more piture of these two bitches i will die. What the hel are they famous for. Kim is a lut and a money hungry whore and Kourtney is famous for what? She talk like a nasal valley gil and she is boringas hell. When will there 15 minutes be over? Is that a bodygurad with Kim? R u for real? does she believe she is some kindza star? And i am in no way a hater, i am just over these bitches

  • braziliangirl15
    braziliangirl15

    wow, she already lost all the baby fat! she looks awsome...

  • braziliangirl15
    braziliangirl15

    omg! her boobs are sooo big! i wish mine were like this...

  • vero
    vero

    SHE LOOK SOOO BONITA!!!!!

  • Brice
    Brice

    She's so consided.

  • Nicole Lopes
    Nicole Lopes

    she's so gorgeus!

  • inemuniz
    inemuniz

    Pics are beautiful.

  • bimsy
    bimsy

    sweet photos

  • bimsy
    bimsy

    they are all nice photos and sexy.