Miley Cyrus Loves Her Super Short Jorts (PHOTOS)

Pop superstar Miley Cyrus has no problem showing off skin.

The 17-year-old singer continued to show off her legs in itty-bitty jean shorts when she went on a sushi lunch date with beau Liam Hemsworth in Studio City on Thursday.

Miley kept things pretty casual on her date and wore black Converse with writing written all along the sides. It's nice to know that even with all of her skimpy on-stage outfits, the "Can't Be Tamed" singer is still just like your average teen.

Miley continues to sport her extension-less, shorter hairdo which, aside from looking cute, is probably keeping her cooled off as the summer heat approaches.

Click here for more photos and check out all of our paparazzi coverage at Paparazzi-Razzi.

 

Discuss

Default avatar
  • just you
    just you

    Dude i think it was the best broaking up whith her.... she has change a lot and it hasent been in a good way. I am sorry for her. She loosed you and you were such a great guy with her. I am sorry. Love, 2GOOD FOR HER

  • Ego
    Ego

    wanna suck her sweet pussylips...mmmmmh !

  • sueann
    sueann

    nice legs........

  • picstoburn
    picstoburn

    put yourrr f*cking fingers down. You look like a retard. What the hell is wrong with you? She can do the peace sign if she wants. Get a f*cking life. Miley and Liam are awesome together by the way. ;P

  • Lola
    Lola

    even though i hate her, i gotta admit, i like her style sometimes, not those whore-ish outfits she wears on stage but stuff like this- this ones cute

  • patsycline
    patsycline

    put yourrr f*cking fingers down. You look like a retard. Hahaha, gotta agree with you on this one :p

  • lilme
    lilme

    wow miley and liam still going at it... umm.. yea... her hair is short...

  • itsmebehbeh
    itsmebehbeh

    Dude, i caaan't believe yourrr daaating her.!

  • itsmebehbeh
    itsmebehbeh

    put yourrr f*cking fingers down. You look like a retard.

  • patsycline
    patsycline

    this outfit is killing me, tomorrow im buying the same shirt and pants and accessories, i swear!!! ah, she's so lovely.

  • shoomi
    shoomi

    miley has a nice body and i love here outfit

  • narisha
    narisha

    damn 2 hott 4 her cuz shes not

  • Milly
    Milly

    if you hate her why are you hear? I meen here ?

  • Milly
    Milly

    lol for real.....get a grip and stop with the shorts likeness....miley needs a reality check......HATE HER!!!!!!!!!! if you hate her why are you hear?

  • sayada
    sayada

    lol for real.....get a grip and stop with the shorts likeness....miley needs a reality check......HATE HER!!!!!!!!!!

  • yamum
    yamum

    OMG JUST GET OVER THE f*cking SHORTS!

  • Milly
    Milly

    she is just so great! ;]*

  • ARANZA
    ARANZA

    I LOVE MILEY A LOT HUGE FAN OF HER BUT I THINK SHE LOOKS MUCH BETTER WITHOUT EXTENTIONS! BUT ONE THING SHE WILL ALWAYS BE BEAUTIFUL NO MATTER HER HAIR!

  • woahh
    woahh

    LIAM IS SEXXYYY!!! :)

  • heatherhottie
    heatherhottie

    xxx Girls Girls Girls Click Here: http://tinyurl.com/xxxSexGirls See Naked Girls Click Here: http://tinyurl.com/ClickHereForNakedGirls

  • ..
    ..

    i like her jorts :)