Meet TV's Top Earning Celebs (PHOTOS)

Just how much does your favorite TV star make? TV Guide has the answers in their recently released list of television's top earning celebs ... and some of the numbers will surprise you.

Top earner Ryan Seacrest rakes it in at $15 million a year. And Jersey Shore star Snooki earns the same amount per episode as teen superstar Selena Gomez. That's a lotta pickles!

Do you think these stars deserve their big paychecks? Click through to see out list of some of television's top earners and let us know your thoughts in the comments below.

 

Discuss

Default avatar
  • Gisel
    Gisel

    she is waaayyy better then Selena, and the showw is alsoo wayy better then the wizards onee ..

  • Gisel
    Gisel

    HATERRRS!

  • yeaaah
    yeaaah

    she been famous since 4 years old, and her show been out onger, plus she's awesomme(:

  • stef
    stef

    handsome!

  • ebru
    ebru

    Charm of Miss Oprah Winfrey The Show broadcast in America and all over the World is finished.She ended her show and established her own Channel.It is worth to research the secret of her success.If you want your product to be sold much more,in America,it will be enough to be liked by Miss.Oprah.When she says that,''this product is good '',the sale of the product increases at least more than half.For instance anything she introduced in TV reaches high levels of sales.Her support for Mr.Obama provided him exactly 1 Million Votes.A great many persons from all over the World make successful affairs and are appreciated.But,none of them be a Miss.Oprah.She doesnt have a ''Magic Wand '' in her hand.Therefore it is really hard to reveal this Charm.I think that,God has granted to her this extraordinary Charm.People see or feel this Superior feature in Miss.Oprah Winfrey. The formula of Miss.Oprah = Sincerety + Intelligence + Joyful + Honesty I wish Miss.Oprah Winfrey good Luck and Happiness with all my heart. Ebru Dicle-Physics Engineer

  • Katarina Beslic
    Katarina Beslic

    Not anymore:( We're gonna miss you Charlie.

  • Kathryn Pérusse
    Kathryn Pérusse

    [quote=Jade Sophie Chadwick]how does she earn more than selena ? Maybe cause Nickloedeon has almost only cartoons so they have more pickles to give?

  • MK
    MK

    Haha,you gotta love Betty. Yes!!! Hahaha she's awesome. She rocked the TCA 2010!

  • mila
    mila

    yay think so too they need something new and fresh...i luv cougar town hihii♥

  • liza
    liza

    woaa i like icarly but thats hard...how is it possible i didnt know it was so much more popular than wwp

  • anna♥
    anna♥

    HES awesome and f*ckin hot he friggin deserves it..not like snooki slut

  • xxrejectedxspiritxx
    xxrejectedxspiritxx

    ........ I Think That Hosting Might Be My Next Job If It Pays THAT Much !!

  • xxrejectedxspiritxx
    xxrejectedxspiritxx

    ........ I Think That Hosting Might Be My Next Job If It Pays THAT Much !!

  • xxrejectedxspiritxx
    xxrejectedxspiritxx

    I LOVE THIS MAN !!! His Show Is Like ......Not Even Words Can Explain The Awesome-ness Of it .......

  • xxrejectedxspiritxx
    xxrejectedxspiritxx

    [quote=Jade Sophie Chadwick]how does she earn more than selena ? Same Question I Asked.... ICarly Is Like 2nd Place Compared 2 Wizards....

  • xxrejectedxspiritxx
    xxrejectedxspiritxx

    30,000 $ ??? DAMN Disney Pays Good !! =o

  • xxrejectedxspiritxx
    xxrejectedxspiritxx

    oh Hell Yeah !! He's The Hottest Guy I've EVER Seen On A Vampire Show.... !!

  • Sonia
    Sonia

    maybe because that ICarly is more popular than wizard show. IT normailly recieves around 7 or more million viewers on new episodes

  • Marlee
    Marlee

    miley only made about 15,000 per episode of hannah montana

  • javi
    javi

    [quote=Chelsea S.]I asked that question, too selena's getting 30,000 dollars per episode but the list celebuzz show is from tv guide i would preffer more reliable sources like forbes.

  • Chelsea S.
    Chelsea S.

    [quote=Jade Sophie Chadwick]how does she earn more than selena ? I asked that question, too

  • bob
    bob

    Yaay,go Selena. BTW is she on Disney or Nickelodeon? disney

  • koll
    koll

    i think she actually looke pretty in this pic

  • ricoh
    ricoh

    This dude should be locked for at least two to three years,for what he did.Every woman he has dated he has beat and threaten with knifes and guns,he's nothing but a coward and loser.He's need to placed in a real prison where he pick on people his own size.

  • Kathryn Pérusse
    Kathryn Pérusse

    Miley is quitting Hannah Monana, so I guess that's why she isn't listed here. I think she was on "Forbes" this year, which means she earns a lot. Maybe not with HM! I don't really watch Oprah, just sometimes, but I like her too :) It's kinda weird. She said that she was quitting Hannah Montana but now guess what? She's making new episodes!

  • Kathryn Pérusse
    Kathryn Pérusse

    OMG!!!!

  • Kathryn Pérusse
    Kathryn Pérusse

    [quote=Jade Sophie Chadwick]how does she earn more than selena ? That's a really good question!

  • FUCK.IT
    FUCK.IT

    WORTH IT!

  • gfrdtgrgtrf
    gfrdtgrgtrf

    I WANT HIM TO BE MY SUGAR DADDY !! lol

  • gefdgaeerg
    gefdgaeerg

    WTF ?

  • IM.GONNA.FUCK.IAN.
    IM.GONNA.FUCK.IAN.

    NOM NOM NOM! !!!

  • annabannana56
    annabannana56

    Miley is quitting Hannah Monana, so I guess that's why she isn't listed here. I think she was on "Forbes" this year, which means she earns a lot. Maybe not with HM! I don't really watch Oprah, just sometimes, but I like her too :) Oh, thanks.

  • tATA
    tATA

    but that's what she does. She donates A LOT! Gotta respect her!

  • bridge
    bridge

    hes gunna take over the world

  • bridge
    bridge

    gotta love those sassy brits!

  • bridge
    bridge

    im so over that f*cking show haha its rediculous

  • bridge
    bridge

    good for her, shes hilarious and writes all her s hit. you go glen coco!

  • notfair
    notfair

    HOLY S H I T WTF

  • jenna
    jenna

    Never watched ''True Blood''. What is it about? its about vampires and theres a few werewolves. the main girl is some kind of supernatural, she can read minds but not vampires minds. and she falls in love with a vampire of course. its really good, its super graphic, lots of blood and sex. its a really unique storyline though, believe it or not.

  • bridge
    bridge

    its not stupid, its hella good. but its a little uncomfortable like all the time hahaha because of all the sex and theres some gay sh*t in it too. theres a lot of mens a s s es andd a lot of blood. oh yeah and a lot of sex. and more sex.

  • bridge
    bridge

    oh yeahhh hey sexy

  • kym
    kym

    holy sh*t! thats sooo much. no one needs that much money. if i were getting that much i honestly would probably donat 3/4 of it to charity. no one needs that much money! thats just crazy

  • itsmebehbeh
    itsmebehbeh

    Per f*cking episode.! Wow.

  • itsmebehbeh
    itsmebehbeh

    I love this show! I watch it everyday at 6 o'clockkk.! f*ck yeah.!

  • itsmebehbeh
    itsmebehbeh

    I hate this show.

  • itsmebehbeh
    itsmebehbeh

    Seriously,does anyone even watch this crap anymore? Haha, yeahh. At least i do.

  • itsmebehbeh
    itsmebehbeh

    Holy f*ckkkk.!

  • itsmebehbeh
    itsmebehbeh

    I tried wathcinng that show. Its stupid, Lol. Idk why she gets paid because its stupidd.

  • itsmebehbeh
    itsmebehbeh

    He's f*ckkkinggg hot.!

  • itsmebehbeh
    itsmebehbeh

    Woaaahh.!

  • patsycline
    patsycline

    I have so much respect for that women..But wheres Slutty Cy....I mean Miley,where's Miley,I thought she makes big bucks for ''Hannah Montana''? Miley is quitting Hannah Monana, so I guess that's why she isn't listed here. I think she was on "Forbes" this year, which means she earns a lot. Maybe not with HM! I don't really watch Oprah, just sometimes, but I like her too :)

  • patsycline
    patsycline

    Love the show.

  • patsycline
    patsycline

    I'm a huge fan. Me too, she's awesome.

  • freshup16
    freshup16

    ARE YOU FNG KIDDING ME?? THIS TROLL MAKES 30K PER EPISODE.. THATS DISGUSTING...ALL I NEED TO DO IS GET FAT, TRASHY, DRUNK, AND UGLY LOOKING IN ORDER TO MAKE THAT MUCH? NO THANK U...

  • Jade Sophie Chadwick
    Jade Sophie Chadwick

    how does she earn more than selena ?

  • annabannana56
    annabannana56

    aw its really good u should watch it. 'tis all supernatural and stuff. Really? I gotta check it out,thanks!

  • annabannana56
    annabannana56

    HUGH LAUREEHHH!!!!!!!! aw love him. I totally agree.

  • annabannana56
    annabannana56

    I have so much respect for that women..But wheres Slutty Cy....I mean Miley,where's Miley,I thought she makes big bucks for ''Hannah Montana''?

  • izzy
    izzy

    Hell yeah. This TV show is so good and deep,I'm totally obsessed. HUGH LAUREEHHH!!!!!!!! aw love him.

  • annabannana56
    annabannana56

    Hilarious.

  • izzy
    izzy

    Never watched ''True Blood''. What is it about? aw its really good u should watch it. 'tis all supernatural and stuff.

  • annabannana56
    annabannana56

    $15 million per year that's NUTS!! And he's just hosting it..Wait a waist.

  • izzy
    izzy

    YUMMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

  • annabannana56
    annabannana56

    Hahaha..He's Homer Simpson's voice right? Dude,I grew up watching this show..Memories..

  • izzy
    izzy

    Yaay,go Selena. BTW is she on Disney or Nickelodeon? disney.

  • annabannana56
    annabannana56

    Hell yeah. This TV show is so good and deep,I'm totally obsessed.

  • annabannana56
    annabannana56

    Seriously,does anyone even watch this crap anymore?

  • annabannana56
    annabannana56

    I'm a huge fan.

  • annabannana56
    annabannana56

    She's looks so sweet to me..

  • annabannana56
    annabannana56

    Haha,you gotta love Betty.

  • annabannana56
    annabannana56

    Never watched ''True Blood''. What is it about?

  • annabannana56
    annabannana56

    Wowsa!! He's so attractive to me..I'm loving the TV show. You can actually see some blood.

  • annabannana56
    annabannana56

    This bitch needs to go away. She's so annoying...She's even worse than Paris and Perez Hilton put in the same box...Wait,nobody is worse than that.

  • annabannana56
    annabannana56

    Yaay,go Selena. BTW is she on Disney or Nickelodeon?