10 Things You Didn't Know About Nicki Minaj (PHOTOS)


Nicki Minaj has quickly become one of Hollywood's most successful and intriguing females.

From working at Red Lobster in the Bronx to making history by being the first female rap artist to ever perform at Yankee Stadium, Nicki is a true inspiration to all. Kicking off the much anticipated Femme Fatale tour Thursday, June 16 in Sacramento, alongside Britney Spears, Nicki has undoubtedly embedded her signature Barbie pink mark in the entertainment industry.

Read on to discover 10 fun facts about Minaj!

 

Discuss

Default avatar
  • Phoby
    Phoby

    She's still beautiful..

  • Amy
    Amy

    I love you even though your in a rainbow costume

  • Amy
    Amy

    I love you even though your in a rainbow costume

  • malvina2kii12
    malvina2kii12

    wat is ur real hair coulaur

  • malvina2kii12
    malvina2kii12

    u look stunin gurl loving the hair

  • malvina2kii12
    malvina2kii12

    shes stunin

  • Phoebe
    Phoebe

    Love her xxxxxx

  • TIANA
    TIANA

    GO NICKI U ARE SOOOOOOOOOOOOOO CUTE IN YOUR CLOTHESSSSSSSSS LOVE UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

  • TIANA
    TIANA

    NICKI MINAJ IS MY FAVORITE SINGER I WANT SOME OF HER CLOTHES

  • TIANA
    TIANA

    I LOVE NICKI MINAJ I WANT TO GO TO HER CONCERT

  • Rap
    Rap

    I was suggested this web site through my cousin. I am now not certain whether this publish is written through him as nobody else recognize such particular approximately my trouble. You are wonderful! Thank you!

  • selena lopez
    selena lopez

    she looks like a barbie

  • selena lopez
    selena lopez

    she looks like a rainbow

  • cactus san pedro
    cactus san pedro

    You actually make it seem so easy together with your presentation but I in finding this topic to be actually one thing which I believe I would by no means understand. It kind of feels too complicated and very large for me. I'm taking a look forward on your next submit, I'll try to get the hold of it!

  • domiique
    domiique

    i love uuuu

  • tayla
    tayla

    i love her song super bass

  • ssstephanie
    ssstephanie

    mine are jelly belly sours and warheads -just to throw that out there :P

  • ssstephanie
    ssstephanie

    that just may be the most normal outfit i've seen her in. i approve :)

  • Taylor
    Taylor

    I love nicki minaj's hair on this pic

  • haley
    haley

    omg i luv u u r mi role model i can not disrcibe how u lead meh in a good path.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh iiiiiillllllllllyyyyyyyyyyyy no homo u r mi fav singer i even luv u more da justin beiber dats y i chose u for mi skool speech class artist i have to do reports on u relation ship,singer career,and u childhood i hope i get a good grade om it becuz ur da best artist to do it on so i bet i will get a good grade jst becuz its on u....lolzzzzzzz

  • trinity
    trinity

    hiii im your #1 fann u are my role model ilyyyyyyyyyyyyyyy no homo btw u are like i cant even say ily.

  • trinity
    trinity

    hiii im your #1 fann u are my role model ilyyyyyyyyyyyyyyy no homo btw u are like i cant even say ily i hope u see this im always listen to ur music omg ily im not weird btw.

  • haley
    haley

    and i am a big fan of nicki minaj i am her #1 fan...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • haley
    haley

    hey wat it do i am doi na report on nicki minajs childhood and singer career and relation ship for skool

  • olivia
    olivia

    she is pretty so shut up

  • obamarocks
    obamarocks

    Everybody go to Youtube. Beyonce and Nicky Minaj are on a remix together of her lead single Run the World Girls. This guy name Fyuchur produced it. Its Hot!!!! Both of their fans love it

  • sydsouth
    sydsouth

    * Fuckn weirdo, I like superbass but damn, sometimes I just want to punch her because of what she's wearing. Grow UP!! I seriously believe that everybody jocked GaGa's insane style after she blew up. -my opinion *

  • courtneybaaaby
    courtneybaaaby

    what the fuck is she wearing?

  • danielleakame
    danielleakame

    i think she is pretty when not all ridiculous and colorful

  • danielleakame
    danielleakame

    her hair looks like cotton candy....i want to eat it

  • danielleakame
    danielleakame

    true! lol ^^^

  • danielleakame
    danielleakame

    so she is nuts? lol

  • Skinny D Escaubar Scott
  • wzup
    wzup

    well that's not suprising

  • funfilms
    funfilms

    No doubt She is one of the finest star.