First Look: 'America's Next Top Model' All-Stars Strike a Pose (PHOTOS)


The claws will be out as America's Next Top Model returns for cycle 17. But this time, 14 of our favorite gals from previous cycles are returning to prove that they can make it in the world of modeling as they strive to earn the prestigious title of “America’s Next Top Model” that eluded them in the past.

So who's back to rock the catwalk?  Brittany Brower, Bianca Golden, Dominique Reighard, Isis King, Sheena Sakai and Alexandria Everett -- just to name a few. Plus there is quite a lineup of guest judges, including the Kardashians, Kathy Griffin and Nicki Minaj. And in case you're as excited as we are about the All-Star season, we have brand new promotional pics of the models that should tide you over until the Sept. 14 premiere.

Among the prizes offered this season are a spread in Vogue Italia, a $100,000 contract with CoverGirl cosmetics, a campaign with Express, and the opportunity to serve as a guest correspondent on Extra.

Watch this preview for the new cycle, which premieres September 14 at 9:00 p.m. ET. on the CW.

Which girls are your favorites? Sound off in the comments and be sure to follow Celebuzz on TwitterFacebook and Tumblr for more celebrity news, videos and pics.

 

Discuss

Default avatar
  • Allison Cubit
    Allison Cubit

    Check out video footage from Laura's season premiere party and fashion show back in Kentucky!

  • chels
    chels

    Brittney was my favoorite !!!! yayy!! i hope she winns

  • Lola
    Lola

    Sheena is lovely! Work honey!

  • Lola
    Lola

    OMG One of the best models on this show! Glad that she's back

  • Lola
    Lola

    YESSS Camile! She was a bitch but she's gorgeous. Haters will hate!

  • Lola
    Lola

    Omg Bri! Loved her!

  • ellisy
    ellisy

    omg! alexandria again!!???? she should't be there. she's crazy! mollie's better pick or hanna. but not her! grrr..!

  • peachy muli
    peachy muli

    i wonder why raina wasnt part of this?

  • peachy muli
    peachy muli

    i looooove kayla! i hope she wins this time!

  • Elizabeth Tello
    Elizabeth Tello

    Hope she wins! my favorite!

  • Marlon Martinez
    Marlon Martinez

    my fAvOritE AmOng thOsE contEstAnt!......U LOOk LikE LAdy gAgA...

  • Mitali
    Mitali

    Wow, can't frickin wait! I am such a fan of Allison!!! :D

  • Angelo Rodelas
    Angelo Rodelas

    Ill watch for sure this season coz Angelea and Alexandria, when they collide, the Big Bag Theory will for sure become a law! hope they'll create a new universe and not a black hole! :D

  • Angelo Rodelas
  • Angelo Rodelas
    Angelo Rodelas

    Super cute!

  • Rob Fowler
    Rob Fowler

    Loads of my old faves in this new series, but Allison you'll always be my top model! Good luck and please win this season :)

  • Anonymous
    Anonymous

    back with a vengeance.!!!! :))))

  • Sumy
    Sumy

    Sheena! There will never be another like you! You are completly unique in this competition. You deserve to win! Love You!

  • Sumy
    Sumy

    Who is she agian?

  • Sumy
    Sumy

    Laura you have to win this time! We love you!!!

  • Sumy
    Sumy

    Love her! Miss the red hair too...

  • Sumy
    Sumy

    She looke more like a girl then Dominique!

  • Sumy
    Sumy

    Still a tranny...

  • Sumy
    Sumy

    Love her!! Brittney you were always my favorite. You rock girl!

  • Sumy
    Sumy

    Wait, who is she??

  • Sumy
    Sumy

    Gotta have the ghetto girl!

  • Sumer
    Sumer

    Allison, my favorite agian!!! Go Allison

  • pier
    pier

    allison is back and she is going to win this cycle!!!!!!!

  • jhanrhoie
    jhanrhoie

    amazing allison..you rock

  • Justin
    Justin

    I'm starting to hate this episode... how come all of my favorites are going to battle each other.. Everyone deserves to win!! that's it!!

  • Justin
    Justin

    Yay Laura is back!!!

  • Justin
    Justin

    Is that Kayla..?? Dark hair looks awesome!! But I missed the red one..

  • Justin
    Justin

    Is she floating..?? haha.. Love her though..

  • Justin
    Justin

    How come I love those models that everyone is starting to hate..?? haha.. go angelea!!

  • Justin
    Justin

    damn!! She's gorgeous!! marry me!!! haha

  • Justin
    Justin

    She's back and I definitely love it!!!

  • LaTasha
    LaTasha

    I am soooo excited can't wait to see outcome!

  • zigzag
    zigzag

    She shoulda been disqualified for refusing to get naked in season one IMO. I wonder if her views have changed?

  • zigzag
    zigzag

    Laura has always been one of my all time faves, her personality is so sweet & she rocks in photos. Glad to see her back!

  • zigzag
    zigzag

    She looks great with the dark hair, but I hope her walk has improved.

  • zigzag
    zigzag

    Love her!! I hope she's more confident in herself this time. Go girl!!!

  • zigzag
    zigzag

    Eww she was so conceited & self-absorbed in her season, I hope she's grown up since then, she should be pretty old by now (in model years)

  • zigzag
    zigzag

    WooHoo the party girl is here! She does take some fierce photos though.

  • zigzag
    zigzag

    I always thought she was gorgeous, but she was a b!tch.

  • zigzag
    zigzag

    I hate her attitude

  • zigzag
    zigzag

    Yay!! I love Allison!!!

  • lexi
    lexi

    Yuck I hate her I was so happy when she left and now Im stuck watching her again just Ewwwww!!

  • Juliana
    Juliana

    I love Allison! (:

  • Cátia Moreira
    Cátia Moreira

    she's back again?

  • sona
    sona

    she's beautiful! but Kim Kardashian wore this better :D

  • ann
    ann

    She looks totally like dominique...

  • ann
    ann

    ALLISON!! :D :D

  • ann
    ann

    LOL almost didnt recognize her

  • colli
    colli

    love allison and kayla :)

  • meow
    meow

    these r definitely not the all stars of antm...

  • chuajenny
    chuajenny

    ah, I really love ANTM :)