Evolution of the ‘Jersey Shore’ Cast: Then vs. Now (PHOTOS)

Slim Snooki
Snooki-Bikini-Weight-Loss
The reality star flaunts her new svelte figure in skimpy swimsuit. Read More »
'Shore' Guys Rap-Off
Who's the better rapper: Vinny or The Situation? Read More »

The Jersey Shore cast went from serving bottles to getting bottle service almost overnight! The success of season one of the Shore has led to spin-off reality shows, phone apps, fragrances, rap tracks and an overwhelming amount of fame for all the fashionably loud meatballs and juice-heads of the house. 

From Nicole "Snooki" Polizzi and Jenni "JWoww" Farley both penning books to Mike "The Situation" Sorrentino's stint Dancing with the Stars stint and his GTL (Gym, Tan, Laundry) iPhone app, these stars are "rolling in it" so to speak. 

Now, the cast will return to TV and the Shore on tonight, Jan. 5, for the season five (yes five!) premiere of the hit MTV show. Click the pics to see the style evolution, some more drastic than others, of the reality stars and let us know: Who do you think has gained the most fame from the show? Let us know in the comments! 

Perhaps Snooki and JWoww have had the biggest body transformations as both ladies have confessed that they hit the gym pretty hard now. Snooki has even admitted proudly that she's under 100 pounds! Kudos to you, our little self-proclaimed meatball. Another cast member to slim down this summer was Snooki's BFF Deena Nicole Cortese

As for the guys, they've grown more in notoriety and opportunity.  Vinny Guadagnino has a budding acting career while the P in MVP (Pauly) has landed his own reality show. Not bad for a bunch of Jersey Shore boys.

 

Discuss

Default avatar
  • LiFesWhAtuMaKeiT
    LiFesWhAtuMaKeiT

    omg sammie ur sooooooo beautiful!!!

  • Kristen Elizabeth
    Kristen Elizabeth

    He didn't change much either! Still the same old Ronnie!

  • Kristen Elizabeth
    Kristen Elizabeth

    I like her soo much more in the 1'st & 2'nd season! IDK what she's trying to do, or what she's doing, but its not woking in her favor.

  • Kristen Elizabeth
    Kristen Elizabeth

    She is heavier than the rest of the Cast, but the sad part is, in PERSON, she looks sooo thin! .. The camera does NO JUSTICE to anyone! ... If she looks like an averaged weight girl in person, imagine what the other girls look like! ( Anorexic! ) But I love them all :))

  • Kristen Elizabeth
    Kristen Elizabeth

    *Beautiful*

  • Kristen Elizabeth
    Kristen Elizabeth

    I think girls are prettier with the more "Natural" look! She just needs to tone it down a notch of two.

  • Kristen Elizabeth
    Kristen Elizabeth

    Best personality a man could have!!! Love me some Pauly-D!!

  • Kristen Elizabeth
    Kristen Elizabeth

    Deff looks better in the "Before" picture. But it just looks like he discovered his own style, without trying to look or be like someone else! And even though I wouldn't be with a guy that is rocking his "Newer" style, the fact that he's being HIM makes me LOVE him <3 !

  • Kristen Elizabeth
    Kristen Elizabeth

    He thinks his shit don't stink, good looks or bad looks, that type of personality/attitude could make ANYONE look ugly!

  • kamiluccha
  • kamiluccha
    kamiluccha

    I really love this guy :D

  • kamiluccha
    kamiluccha

    Same hot guy! <3

  • kamiluccha
    kamiluccha

    She is very beautiful !

  • kamiluccha
    kamiluccha

    it's not nice to say , but she is to chubby. If she would work out more , she would look great !

  • ANA
    ANA

    q creido! he thinks hes all that! anyone can have abs! LOL

  • ANA
    ANA

    i think he looked better on the "before" pic... he looks hot!

  • ANA
    ANA

    THE SAME THINGS! NO EVOLUTION! LOL

  • ANA
    ANA

    she looks way better without that much make up... and she need to get rid of those FAKE eyelashes!

  • sona
    sona

    ya we got it you have great abs, so?

  • sona
    sona

    same stupid hairdo

  • sona
    sona

    i don't understand, why nobody tells her that she's WAY MORE prettier without makeup!!!! and without those trashy clothes!

  • sona
    sona

    idk, i'd still change her style to a more natural look

  • ashley
    ashley

    I think they're all gross, the short orange butter ball needs to STOP the duck lip pose!

  • luvlyhoneybabe
    luvlyhoneybabe

    yup

  • luvlyhoneybabe
    luvlyhoneybabe

    She just needs to tone those boobs down a notch and she wouldn't look so chubby and trashy all at the same time! Maybe wear a shirt that flatters her bust not make her look disproportioned <---(spelling idk)

  • luvlyhoneybabe
    luvlyhoneybabe

    Hahahahaha! yes that is her voice!

  • luvlyhoneybabe
    luvlyhoneybabe

    Her makeup has gotten a liiiiitle more natural, but the style of dress is still trashy.

  • Troll
    Troll

    Rahn, stap it

  • Troll
    Troll

    Love the boobs

  • Troll
    Troll

    Looks like he has a twin brother (pic 2)

  • Troll
    Troll

    Double.. no i mean TRIPLE EWWWW...

  • Troll
    Troll

    Eww..

  • danielleakame
    danielleakame

    more makeup...thats about it...

  • danielleakame
    danielleakame

    her eyebrows have gotten better!!!!!

  • Selma
    Selma

    I really can't stand this guy..

  • Selma
    Selma

    haha exactly the same..