Nicki Minaj Flaunts Bikini Body in Sexy ‘Starships’ Music Video (PHOTOS)


Nicki Minaj really let her voluptuous figure fly in her new music video for the hit and upbeat jam "Starships."

The hip-hop princess teased the video filmed in Hawaii to her fans last month but nothing could have prepared us for such sexy shots of her bangin’ bod.

In the video, Nicki, 29, rolls around in the sand wearing a hot pink bikini. She even added her own unique style half way through dancing in a monokini that left very little to the imagination.

Nicki isn’t the only eye candy shaking her stuff in the video...

The buff male models certainly up the ante. Nicki tweeted in March while shooting:

"Can't wait 2get on set. Dem male modelz iz poppinton #starshipsvideo."

What do you think of the "Starships" official music video? Check it out below and for some seductive shots of Nicki click the gallery above.

 

Discuss

Default avatar
  • soup
    soup

    when can i get u nicki ass to fuck

  • fruitloop
    fruitloop

    my ass is big like that or maybe a little bigger atleast it looks better an its real an im skinnier.my measurements are 32 c or d-24-45

  • add me on facebook, Emma Biggs;)
    add me on facebook, Emma Biggs;)

    mmm dat ass

  • Sandra Scott
    Sandra Scott

    Nicki is jus so pretty " hate on her if you want' but I give her much respect!!! Do your thang girl'

  • Nicki Minaj
    Nicki Minaj

    I used to be suggested this website through my cousin. I'm no longer sure whether or not this put up is written by means of him as nobody else realize such specific approximately my trouble. You're amazing! Thank you!

  • ha
    ha

    look, if you cover up her bum, you'll realise that she has a perfect figure. I love her work and her uniqueness but i have to admit she went a little overboard with the implants.

  • patrica moore
    patrica moore

    I like ur videos to keep doing what u have to do I LOVE U SO,SO,SO MUCH!

  • patrica moore
    patrica moore

    Nicki Minaj i like ur photos and I am a big fan of urs I wish u were my mom love u.

  • zazz
    zazz

    cant you come up with a better arguement then this crap that you typed up to me? lol

  • zazz
    zazz

    lolwut, your sick of fans telling people who just come on a page to slam that particular artist? i'm sick of stupid people like YOU who trash stars and then expect their fans not to retaliate and then you guys have a go at then. this page is for fans, if ur gonna hate that your trash talk somewhere else, k?

  • maria oliver
    maria oliver

    i think you all better quit sayin that Nicki Minaj tits and ass are fake yall because she will get you for harassing her and plus she is my favorite rap singer so you better damn well make sure i dont know who in the hell you are so please quit sayin that you might hurt her feelings!

  • Aardbei
    Aardbei

    Oh COME ON. Why do we have to LOVE her but in order to WATCH it. This is the internet, you see picture's & video's, click on them and form a opinion about it. How can people not like something that they haven't really watch, I am so sick of tired of Gaga,Bieber,Nicki & whatever fans hating on people who don't like the video/songs/picture's or whatever of their fav artists and cant come up with a better argument then 'lol you clear like her but/abum/song, why else would u come on this page and click on that photo and then comment?.

  • zazzz
    zazzz

    lol you clearly love her and her butt, why else would u come on this page and click on that photo and then comment? lolwuuuuut.

  • Jeff German
    Jeff German

    My gawd look at that buffalo butt hahaha

  • zazzz
    zazzz

    lol, we know you are

  • zazzz
    zazzz

    she really really is, hottest rapper in the game right here.

  • zazzz
    zazzz

    aww cute name babes, and you say i'm the pathetic one. i'm sick of stupid keyboards who just trash talk about Nicki. well at the end of the day, she is the one making money and living her life and you and the rest of these pathetic people are just wasting their time talking about her. she's not fat so why in the f**k would she need to go on a diet, seeing as her ass is fake, answer that for me ay? she is such an amazing, unique and different type of singer, and ofcourse the haters have to roll in and throw dirt on her name. so have fun talking your trash babes, your not gonna get anywhere in life. ciaoooo xxx

  • zazzz
    zazzz

    you're pathetic.mwa

  • iwannaminajx
    iwannaminajx

    ?? she's hot !

  • ZazzzisRETARDED
    ZazzzisRETARDED

    Actually zazzz you're the one who's pathetic. Replying to every bad comment someone says about nicki. Just accept that people don't like your idol and move the fuck on. Telling us off isn't gonna make us like her, we still have eyes and our eyes don't lie to us like yours do :p

  • dave
    dave

    monkey butt monkey butt chimp ass baboon caboose.

  • NoMinaj
    NoMinaj

    Fat azz skank

  • zazzz
    zazzz

    wow, you're freaking pathetic! diet? are you kidding me? HER BODY IS AMAZING ! she has hot legs, nice arms and her waist is tiny as! she has butt implants that's why her ass is bootyliscious, so dont diss the booty mate! you have issues, get them sorted..

  • Jj
    Jj

    Thats just gross! What a misshappen big butt! Ick , go on a diet and put some clothes on, pleeese!

  • zazzz
    zazzz

    damn straight! finally someone else on this page who actually has a brain.

  • drop
    drop

    you love it, and you know she's hot, otherwise why would you come on this page for? .. clearly to check her out so lol to you mate.

  • zazzz
    zazzz

    if your going to waste you time slamming celebrities behind your computer screen, do it somewhere else you 'pathetic loser'. Nicki is an inspiration, and your just a jealous loser who wishes they were brave enough to be as wild, different and unique as Neeki. as she would say, 'b**ches ain't shit and they ain't say nothing'. toodles babes xxxxx

  • John Massey
    John Massey

    Good grief.

  • zazzz
    zazzz

    her body isn't fake! it's just her bum you noob.

  • neal walton
    neal walton

    smoking g hot

  • Eric Anderson
    Eric Anderson

    Just a LEEEEETLE bit too much of a good thing.

  • Michael Rom
    Michael Rom

    Fake ass and fake tits. You fools that drool over that fake shit are pathetic

  • YourMom
    YourMom

    You know that her body is fake right?

  • zazzz
    zazzz

    dat assssssssss!

  • zazzz
    zazzz

    omg i love the song 'envy' by nicki minaj!! all they do is envy envy envy ! it so relates to all these haters right now ! lol

  • dropthebass
    dropthebass

    nothing 'eww' about this. i just think your envious babe. alll they do is envvvy (8)

  • dropthebass
    dropthebass

    she's pathetic? your the one wasting your time slamming Nicki on the internet while she's out there making money and living her life. so to me, you seem like the pathetic one in this arguement. she is amazing, has a great body, great voice and she is so unique and different.. no wonder your hating on her cos your just jealous of her amazingness lol.

  • dropthebass
    dropthebass

    your face is hideous mate..

  • mileyismylife
    mileyismylife

    She is beyond amazing and this video is brilliant :)

  • Blue
    Blue

    You guys are SO pathetic. If this is heinous, gross, or pathetic, then WHY DID YOU CLICK THIS? BECAUSE YOU WANTED TO SEE HER IN A BIKINI. Get a f*cking life.

  • hintonlewis90
    hintonlewis90

    what Debbie responded I'm in shock that people can earn $7892 in four weeks on the computer. have you seen this site>>> toearnusd.weebly.com

  • Sam Michaels
    Sam Michaels

    this bitch is so fucking pathetic. omfg. i had to watch this. she is a walking comedy. lmao.

  • Joshua Pingley
    Joshua Pingley

    Sexy?! This video is heinous.......

  • maryamcullen
    maryamcullen

    Eww, seriously!!

 
celebuzz