Goldie Hawn

  • Goldie Hawn
Goldie Hawn
« Back to Story

Discuss

Default avatar
  • Krejaton
    Krejaton

    Goldie still has it... The thing is, no one wants it any longer. Put the girls away, Goldie, for good!

  • Tseug
    Tseug

    I think this pic is broken... ...Oh wait

  • God
    God

    AGREE, LIKE, A MILLION TIMES.

  • sona
    sona

    no it's not, you don't have to have plastic surgery just because you got old, you just have to dress your age!

  • lobo
    lobo

    goldie will always be hot, she needs to stop sunbathing do.

  • nanacolfer
    nanacolfer

    wow ... she's umm... kinda nice?+

  • Tits
    Tits

    When did she get tits?? Those don't look like implants either! And it also doesn't look like she's gained enough weight to make them THAT much bigger!

  • kieshia
    kieshia

    Goldie

  • faienzry
    faienzry

    its a granny!

  • Meh
    Meh

    Legend of the freckled old boobs.

  • fefe
    fefe

    i guess right! my mom has always been a goldie fan... soo i know Goldie when i see her! but damn is she gettin old or what..... she use to look so damn pretty! she needs to wear clothes that flatter her, not something thats gonna make her look trashy!

  • abbey
    abbey

    i don't know hooooooooow,but i hit it :| how in the world could i know this is goldie hawn's chest :|? omfg,i'm 15 years old! wanna shut myself 4 knowing this u.u

  • Diana
    Diana

    Seriously...you all are harsh. She is beautiful. Just because her breasts aren't that of a 20 year old and haven't been surgically enhanced, don't hate.

  • annabannana56
    annabannana56

    Well DUH! no female's breasts r exactly the same size. ur obviously a guy. Yeah,other boob is like 10 times bigger dumbass!

  • TDG4Life
    TDG4Life

    Her boob is bigger than other one. Well DUH! no female's breasts r exactly the same size. ur obviously a guy.

  • marynela
    marynela

    Maybe She Hasnt Realized She's Old ':((

  • jolin
    jolin

    Her boob is bigger than other one. All WOMEN have one bigger boob... 95% of humans aren't symmetric... By this stupid comment I figure you're a dude... guess ur $%# aren't symmetric either... and ir your a gal, wtf?

  • Britini95
    Britini95

    She really looks like her daughter in this pic! And her one boob is bigger, its just covered less so it looks alot bigger.

  • loves2dreamxo
    loves2dreamxo

    ew ohboy

  • aforeverfan
    aforeverfan

    Always loved Goldie, she is still beautiful, funny, and happy. Her daughter Kate is too and, love her too!

  • patsycline
    patsycline

    hahaha i actually thought it was lindsay or her mom, because of all those freckles

  • Ugh!
    Ugh!

    Her boob is bigger than other one. DUh! D!*khead that's every womans beasts!! We see you have no beasts!

  • bee
    bee

    maybe she should dress her age.but "It's time to seek professional plastic surgery help''?that's not misogynistic or superficial or anything. THANK YOU anyone with this cleavage at her age? that's impressive (although she could hoick her dress up a bit)

  • annabannana56
    annabannana56

    Celebuzz we need new galleries!!

  • annabannana56
    annabannana56

    Her boob is bigger than other one.

  • TATA
    TATA

    hahahah ela ta com uma cara de bebada do caranba hahaha!LOL

  • gypsyred
    gypsyred

    Goldie will always be pretty and sweet and cool. Nuff Said.

  • liixabeth
    liixabeth

    EWWWWWWWWWWwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!! my Eyes!!! i cant see!!

  • guest
    guest

    maybe she should dress her age. but "It's time to seek professional plastic surgery help''? that's not misogynistic or superficial or anything.

  • cashmere
    cashmere

    It's time to seek professional plastic surgery help.