OMG Is that Beetlejuice

  • OMG  Is that Beetlejuice
OMG! Is that Beetlejuice?! Guess who?
« Back to Story

Discuss

Default avatar
  • Kya
    Kya

    LOL WHAT IN THE HELL?! -dies laughing-

  • poiuyf
    poiuyf

    is it afish or what?

  • hayley
    hayley

    the lips have to be photoshoped!

  • RENEE
    RENEE

    This just made my day! I CANNOT STOP LAUGHING! OMG

  • justbeau
    justbeau

    lol

  • Sketch
    Sketch

    HAHAHAHAH the lips are flipping HUGE BOY!

  • smoovkrmnl
    smoovkrmnl

    deeeeyaaam!!!! Look at those big Michelin, Bubba Gump, Mushmouth-lookin' ass lips. I bet he got stuffed in many a locker back in school. Hell, they probably couldn't fit him in the locker, 'cause of dem big ass lips of his got in the way. That dude outta have a chapstick endorsement. "Yeeaaahh! Get Crunk and some wear Chapstick Biya, Okaaay!"

  • dancingfingers
    dancingfingers

    such a HUGE LIPS.

  • cynthia
    cynthia

    dammmmmmmmmmmmm............ he looks f*** up... lmao

  • Dena Lewis
    Dena Lewis

    Anybody know who this is?

  • Jackson
    Jackson

    'Is that beetlejuice?' I laughed soo hard!

  • demons
    demons

    woah, they are bigger than angelina's... never thought tht could be possible! lolz

  • jest
    jest

    maybe its spike lee

  • lettie
    lettie

    God DAMN! ..that's all i can say, lold

  • peeps
    peeps

    Is this one of the Jackson clan? OMG,,,I'm rotflmao on this one and I WAS depressed earlier,,,not now...hahahaha!

  • trustinthelord
    trustinthelord

    Michael Jackson back in the day

  • gigantuousguy
    gigantuousguy

    Some girls pay a lot of money to get lips like he's got naturally!

  • nicole
    nicole

    Whoaaaaaaa!!!!!!!!! what happened to his lips those are huge like Dumbo's ears large DOG!!

  • enee
    enee

    XDXDXDXDXDXDXDXDXD

  • Fletcher the Cock
    Fletcher the Cock

    "You gotta f*cking mouf on you boy!!!"

  • wat
    wat

    Holy crap, did he get lip reduction surgery?

  • me
    me

    That is no lil jon... his real high school pic was in an issue of blender magazine one year and this isnt him...

  • dude
    dude

    dat is Ludacris or Jay-Z

  • dominique
    dominique

    dat iz ludacris

  • kenya
    kenya

    OMG the king of Crunk??!?!?!?!

  • Marajade619
    Marajade619

    Did he get a LIP REDUCTION and his skin lightened DAM!

  • T_in_the_Mix
    T_in_the_Mix

    holy sh*t i cant believe this one U read my mind!

  • Bella (not from Twilight you idiot)
    Bella (not from Twilight you idiot)

    OMFG!!! x'D I'm seriously ROFLMAOLOLing right now!!!!! x'D

  • LOLLOLOLOLOL
    LOLLOLOLOLOL

    Type your comment here. Lil "BAMBO LIPS" jON WHAHAHAHAHAHAHAHH SO EPIC FAIL!!!! i bet he was sucking huge monster dicks with those lips juicy hahahahhahah

  • roximillions
    roximillions

    Whitney Houston, before her sex change!!!!

  • tiffany
    tiffany

    lil jon

  • clara
    clara

    those are gummie lips like you wear for halloween right?

  • www
    www

    holy sh*t i cant believe this one one of the kids from fat albert? come on... i know i'm right

  • ami
    ami

    Those smackers can't be real-It must be photoshop, right????

  • +)+)+)
    +)+)+)

    OMG !! LOOOOOOOOOOOOOOOOOL ! this is the funniest one ever ! who ever he is he is very short and lol funnt ! the best one !

  • megan
    megan

    what happened to his lips???? he needs someone shapstick.... lol

  • jen
    jen

    HOOOLY CRAAP!!!!

  • lipdiva
    lipdiva

    dammn those are some BIG lips!!!!!!!!!!

  • Julissa Reyes
    Julissa Reyes

    what can i say? this lips decerve the number one! -i bet he's good kissing, but i think im going to pass this time...

  • Lil
    Lil "BAMBO LIPS" jON

    WHAHAHAHAHAHAHAHH SO EPIC FAIL!!!! i bet he was sucking huge monster dicks with those lips juicy hahahahhahah

  • poisonedmouth
  • mekate
    mekate

    OMG

  • Gary
    Gary

    holy sh*t i cant believe this one